Masz pytania?

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na te najczęściej zadawane.

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami karkonoskatlocznia@gmail.com

Jak pozyskać kupony rabatowe na darmowe pasty i specjalne promocje ?

Ażeby być na bieżąco z naszymi nowościami oraz kodami rabatowymi – prosimy o zapisanie się do Newslettera. Odrazu otrzymasz maila z wszelkimi nowinkami oraz aktualnymi promocjami.

Gdzię mogę wystawić opinie o państwa firmie i produktach?

Bylibyśmy bardzo wdzięczni za Państwa szczerą opinię pod linkiem

https://g.page/karkonoskatlocznia/review?gm

lub na naszym facebooku „Karkonoska Tłocznia”.

Dziękujemy

Dlaczego czas realizacji zamówienia wynosi kilka dni?

Aby zagwarantować najwyższą jakość i swieżość naszych produktów, zdecydowaliśmy, że nie będziemy ich magazynować.

Wszystko co tłoczymy i mielimy robimy specjalnie NA ZAMÓWIENIE po kliknięciu przycisku „kup teraz”. Czas realizacji wynosi około 3 dni roboczych. 

MOŻEMY ŚMIAŁO STWIERDZIĆ ZE TO NAJŚWIEŻSZE PASTY ORZECHOWE NA POLSKIM RYNKU.

Czy darmowa pasta arachidowa w zamówieniu przekraczjącym 200 zł łączy się dodatkowo z innymi kodami rabatowymi?

Darmowa pasta arachidowa w zamówieniu powyżej 200 zł nie łączy się z innymi promocjami, prosimy o przemyślany wybór.

Czy w tym wyjątkowym okresie Tłocznia pracuje normalnie?

Tak. Nasza Tłocznia pracuje w pełni normalnie i dokłada wszelkich starań aby realizacja zamówień przebiegała bez zakłóceń a paczki docierały jak najszybciej.

Czy produkty Tłoczni Karkonoskiej należy przechowywać w lodówce?

W przypadku olejów zimnotłoczonych zalecamy po otwarciu przechowywać w lodówce, pasty orzechowe natomiast można przechowywać w pokojowych temperaturach. Zużyć w ciągu miesiąca od daty otwarcia. 

Co w przypadku jeśli otrzymane zamówienie okaże się niekompletne?

Proszę się nie martwić i prosimy o kontakt mailowy wraz z numer zamówienia oraz informacją o brakujących produktach na adres e-mail: karkonoskatlocznia@gmail.com

Co kiedy w zamówieniu będzie uszkodzony towar?

W takim przypadku prosimy wykonać zdjęcie otrzymanej przesyłki i zniszczonego produktu. Zdjęcia wyślij na nasz adres e-mail: karkonoskatlocznia@gmail.com po czym ustalimy z Tobą szczegóły wymiany.

Jaka jest minimalna wielkość zamówienia?

Nie ma u nas żadnej minimalnej wielkości zamówienia a każde realizujemy z tą samą starannością i dokładnością.

Czy realizowane są zamówienia hurtowe?

Tak. W kwestii zamówień hurtowych prosimy jednak o kontakt mailowy celem ustalenia szczegółów zamówienia. Adres e-mail: karkonoskatlocznia@gmail.com

Potrzebujesz faktury na swoje zamówienie?

Dla nas to żaden kłopot. Wystarczy, że w trakcie składania zamówienia napiszesz nam o tym w uwagach do zamówienia i podasz dane firmy.

Szukasz i nie możesz znaleźć produktu na sklepie?

Przygotowaliśmy się na taką ewentualność. W prawym górnym rogu kliknij na lupie i wpisz w naszą wyszukiwarkę nazwę produktu, którego szukasz.

Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Karkonoska Tłocznia korzysta z usług serwisu Przelewy24, dzięki któremu poprzez wybranie swojego banku, będziesz mógł dokonać szybkiego przelewu bądź zapłacić kartą. Za zamowienie możesz rownież zapłacić w momencie odbioru paczki u kuriera za pobraniem.

Jak dokonać zwrotu i reklamacji?

Odstąpić od umowy można w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia. Zwracany towar, wraz z formularzem odstąpienia od umowy  bardzo proszę odesłać na adres Karkonoska Tłocznia ul. Wolności 244, 58-560 Jelenia Góra.

Sprawdź opinie na temat produktów Karkonoskiej Tłoczni